Yengemle Birlikte Olmuştum Pişmanım

selam ben arda 22 yaşındayım  yaklaşık 6 ay önceydi askerden yeni gelmiştim ben askere gitmeden önce abim evlenmişti ayrı eve çıkmışlardı ama ben askerdeyken abim yurt dışında iş buluyor yengemin itirazlarına rağmen gitmeye karar veriyor yengemin ailesi uzakta olduğu için bizim eve taşınmış dakikak bir çocukta yapmış ben geri geldiğimde yiğenim bir yaşına geliyordu abim 10 aydır yurt dışında en az 2 sene gelemem diyordu benim odamı yengeme vermişlerdi ben salonda yatmaya başlamıştım canım sıkılmış olsa da belli etmedim geleli 2 gün olmuştu yengem odasında abimle konuşuyordu benim en güzel zamanlarımda gittin ben bir kadınım beni yalnız bırakmamalıydın diyordu abimde teselli ediyordu pek kapı dinlemem ama ilgimi çekmişti evde de bizden başka kimse yoktu az sonra seni çok özledim aşkım hadi yapalım dediğinde iyice meraklandım kapı deliğinden bakmaya karar verdim yengem altında ki eşortmanı çıkarttı amını okşamaya başladı benim gözler fal taşı gibi olmuştu ahh ohhh aşkım diye inliyordu sonrasında külotu nu çıkardı yeni traşlamış belliydi amını parmaklamaya başladı karşı tarafta belliki abimde 31 çekiyordu bende kalkık sikime 31 çekmeye başlamıştım çok güzel bir vücudu varmış yengemin hep beraber boşalmıştık yengem abime hadi çabuk gel dayanamıyorum dedi az sonra abim benden bahsediyordu ardaya söyle ara sıra dışarı çıkarsın bende arayım söylerim deyince biraz sevinmişti çünkü benimle çok iyiydi arası telefonu kapatınca ben hemen salona geçtim yengem benim eve geldiğimden habersizdi sadece külotla banyoya geçerken göz göze geldik yengem arda sen evdemiydin dedi ve banyoya geçti yakından bacakları dahada güzel duruyordu 10 dakika sonra yıkanıp salona geldi yanakları biraz kızarmış sanki bir yaramazlık yapmış gibiydi çocuk uyuyor dedi tv yi açmıştım ne zaman geldin diye sorunca çok olmadı bende abinle konuştum sana çok selamı var dediğinde özledim abimi ne zaman geliyor peki dediğimde hiç sorma belki 2 yıl yok yapma be neyse çabuk geçer dedim günlerden cuma günüydü hafta sonu belki adalara gideceğim arkadaşım var ziyarete dedim ve hemde değişiklik olur biraz gezerim aslında yem atmıştım bakalım gelmek isteyecek mi yaaa ne güzel  dedi keşke bende gelebilsem abinde ardaya söylersin ara sıra beraber çıkarsınız dediğinde tamamdır ben hemen ayarlıyorum annemler çocuğa bakacaklardı sabah erkenden yola çıkmamız gerekir yanıma ne almalıyım dedi yengem nasıl rahat edersen dedim yollar biraz engemelidir rahat giyin dedim sabah sırt çantalarımız aldık 5 de yola çıktık 6 da feribot vardı yengem çok mutlu olmuştu ilk defa evden çıkıyordu feribotta biraz dikkatli inceleyince çok güzel olduğunu bir kez daha fark ettim altında ki eşortmanı tuvalette çıkardı altında ki taytla beni deli etmişti üstünde renkli bir tişort vardı arkasını döndüğünde götünü tam kapatmamıştı götü harikaydı varmak üzereydik ayağa kalktı olduğu yerde zıpladı buraya daha önce hiç gelmemiştim dedi ve bana dönüp sarıldı yumuşak göğüslerini hissettiğimde sikim kalkmaya başlamıştı beni çok mutlu ettin dedi ve arkasını çıkık götlüydü taytıb giyince daha da çok belli olmuştu belinden tutup kendime çekesim geldi aramızdaki mesafe çok azdı saçlarını toplamaya başlamıştı her hareketi beni azdırıyordu sonunda gelmiştik karnımız çok açtı hemen arkadaşımın yanına gittik kahvaltı yapmak için mehmet beni bekliyordu aslında yengemi görünce ooo arda çok hızlısın dün bir bugün iki hemen bir kız bulmuşsun kendine dediğinde biz birbirimize baka kaldık yengem ayağıma vurdu bu oyunu sürdürelim der gibi bende evet dedim mehmet içeri girdi bende biraz patavatsızdır dediğimde olsun bozma şimdi nede olsa bir gün dedi yengem ve biraz daha bana yanaştı içimde yangınlar yanıyordu haberi yok yengemin bir günde aşık etmişti kendine beni mehmet kahvaltıyı hazırlarken bizde manzaranın tadını çıkarıyorduk arkamdan sarılmıştı yengem göğüsleri sırtıma değiyordu her yanı çok güzeldi sanki meme uçları ateş gibiydi ellerini boynuma dolamıştı kulağıma da çaktırma biz sevgiliyiz diyordu hayvanları vardı bir sür keçiler yavrular mehmet bunların hepsi sizin mi dediğimde yengem hangileri ben göremedim işte burada kuzular dediğimde birden önüme geçti elleri benim ellerim deydi biraz uçurum vardı kormuş olmalıki ellerimi bırakmadı sikim hiç olmadığı gibi kalkmıştı çok güzeller dediğinde bende biraz yaklaştım ve en sonunda sikim yengemin götüne değmişti beni altımda ince bir eşortman vardı sikim tam göt yarığına değiyordu ikimizde öyle kalmıştık ben terlemiştim bir anda yengem kendini biraz daha geri vererek sikimi tam götüne sokmuştu sonra bana döndü ben kıpkırmızıydım belliydi elimde tutuve aşkım hadi çok açıktım dedi sofraya geçerken yengemin sikime bakışını yakaladım 19 cm ve biraz kalındır oturduk her şey vardı hepsini bitirmiştik sıra biraz gezmeye gelmişti kahveleri içtikten sonra mehmetten müsaade istedik ve akşam üstü gitmeden uğrarız demiştik çok eğlenceli bir gün geçiriyorduk yengemle sanki yeni flört ediyorduk tuvalette 31 çekmeme rağmen sikim bütün gün kalkıktı akşam dönmeye hazırlanırken yengem bana sarıldı ve beni bugün çok mutlu ettin ardacım diye sarıldı bu sefer sikim amına baskı yapıyordu utanıyordum ama yapacak bir şey yoktu gözlerime baktı bir şeyler diyecekti ama demedi bende söyleyemedim mehmetin yanına geldik el ele aşıklar gezdiniz mi bakalım dediğinde çok güzeldi dedi yengem tadı damağımda kaldı ben yerde bir kütük vardı üstüne oturdum mehmet soğuk bir soda getirdi tam içerken bende bir yudum istiyorum aşkım diye sağ bacağımın üstüne oturdu bende ister istemez belinden kavradım ve daha ortaya çektim tam sikime isabet ediyordu sodasını içerken belini hafiften okşuyordum incecikti bacaklarına indi elim sikim bacaklarına baskı yapıyordu mehmet içeri girdiğinde yengem bana döndü arda senin ufaklık hiç inmiyor mu dediğinde ne diyeceğimi bilemedim ok yaydan çıkmıştı her zaman değil yenge dedim o arada mehmet geldi yahu yarın pazar gitmek için niye acele ediyorsunuz yerde var kalın yarın sabah kahvaltı yaparsınız dediğinde ben olmaz gitmemiz gerekiyor dedim yengem aslında gelmişken bir gece güzel bir fikir dedi kuçağımdan kalktı telefonu çıkardı biraz uzaklaştı mutlaka evdekilerle konuştu ve geri döndüğünde yarın dönebilir dedi yengem gözlerimin içine bakarak parlıyordu gözleri akşam hep beraber meyhaneye gittik yedik içtik eğlendik gece olmuştu kafalar çakır keyifti sarmaş dolaş yürüyorduk artık mehmet bize ayrı bir oda verdi misafirhane imiş altımızda üstümüzde kimse yoktu sadece büyük bir yatak vardı kapıyı kapattık dışarıdan gelen ışık içeriyi loş yapıyordu ve yengem cama doğru gitti perdeyi biraz kapattı sokağı seyrediyordu arkasından gittim boynuna bir öpücük kondurdum ve sarıldım ellerimle göğüslerini okşamaya başladım çok kısa srede çıplak kalmıştık amını yalıyordum çıldırıyordu defalarca boşalıyordu göt deliğini yalıyor amını parmaklıyordum ağzına verdim kafasını anca sokabilmiştim yalvarıyordu içime gir aşkım diye amına dayadım titriyordu sanki yavaş yavaş içine girdim pompalamaya başladım tırnaklarıyla yırtıyordu çok geçmeden boşalmaya başladım domaltarak siktim ayakta siktim o gece tam 5 posta yengemi sikmiştim sabah 4 oluyordu uyuya kalmışız sabah 9 da yengem sakso çekiyordu kucağıma aldığım gibi pompalamaya başladım işte şimdi yanmıştı en az yarım saat boşalamazdım her pozisyona çevirdim defalarca boşalmıştı en son ağzına boşalmıştım duşa girdik önümde yürürken zorlanıyordu banyoda sikimi tutarak sende benim kocamsın erkeğimsin dedi giyindik çıktık kahvaltıyı yaptık öğlen gibi yola çıktık vapurun tuvaletinde domaltım amından siktim yengemi fırsat bulduğum her yerde sikmeye başlamıştım evin her yerinde sikişiyorduk yengem benim

2 yorum:

  1. Ben emir yaş 39 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul Çanakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör eğitim i aldım 1 üniversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var



    Espritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlı yaşadığım orada kalır yaşadığımı çıkınca unuturum telefon numarası nı versen de asla aramam sen ne zaman istersen ararsın O gün görüşür sonra dışarda görsem tanımam ÖRNEK Evli çiftlerle görüşüyorum evine gidiyorum misafiri oluyorum numara kayıtlı olur ama onun aramasını veya yazmasını bekliyorum oda yazar yarın müsait misin su saatte bekliyorum o kadar gider görüşür bir sonraki görüşmeye o yazmasını veya aramasını beklerim eşinden gizliler var bende numarası var diye kaygılanmıyor çünkü ne arar ne yazarım o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der herkeste öyle diyor çünkü yaşamına yük değil renk getiriyorum mutlu etmek için varım roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR



    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz



    Tel:0538-376-98-18 EMİR

    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vücuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ

    program yaparsak tüm illere giderim

    seyhat sorunum yok

    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    ınsagram masaj8302

    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur

    PENİS 21 CM VE KALIN 2 saat önce boşalmıyorum

    Cinsellik önden pazarlığı olmaz o an yaşanır bitince de unutulur ben böyleyim PROFOSYONELİM

    masajla çözdüğüm sağlık sorunları

    adet sancısı adet düzensizliği tedavi edilir kulak çınlaması baş ağrısı bel ağrısı vücuttaki tüm ağrılar masajla tedavi edilir kilo vermek mümkün varis tedavisi başlangıçta ise tedavi edilir bağırsak tembelliği tedavi edilir

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  2. Sakarya 32 tanışmak isteyen ulsa bilir 05369913079

    YanıtlaSil