ablam ve hayat

ben ankaradan nizam eryamanda otuyorum yasım 23 yasında 180 boyunda 75 kilo fiziki ozelliklere sahibim ablam derya ise 25 yasında 170 boyunda 52 kilo siyah saclı bir firmada muhasebe yapan birisi ben ise ne okuyorum ben  ise gıda teknikeriyim ablam normalda normal 25 yasında işi gucu olan giyinimide genellikle vucud hatlarını teshir etmeyen bi kadındı annem ve babam bizi izmirden okumaya gondermiş biz ise okumus ve ankaraya yerlesmiştik ve birgun evde işten guüçten konusurken senelik izinleri denk getirp biz güneye inmeyelimi ankaraya geldimizden beri hiç tatil yapmamıstık ögrencilik donemi sonrasında işguc filan derken konustuk ve ertesi gun işyerlerimizde senelik izinimzi aldık ve herkes kendi alıs verişini yapmak için evden ayrıldı birde antalyada gazipasada askerlik arkadasım vardı hazır gitmişken onu gorurum dedim yani bi taş ve iki kus mantığı ama olay farklı mecralara kaydı alışveriş yapıldı biletler alındı esenbogadan bindik ve antalyadaydık 1 saat sonra bizi soyadlarımız aynı oldugu için rezervasyon gorevlisi balayı suıtıne yer ayırmış ve otele vardık ve oda anhtarlamızı istedik durum acıklıga böyle kavustu neyse ozaman duzeltelim yanlısı baska bir odalrının olmadıklarını ve full cektiklerini    yani yerim yok para iadesiyok dedi bizde  tamam dedik odamıza cıktık ben aldıgım şortumu giydim ustume bi tsört ve o an ablam banyoda ustunu degiştirdi tangabikini almıs nasıl bakalım dedi ben sok bunu begenmedin dedi mayomu giyim dedim kırmızı tanga ustune kırmızı yarı gogusunu kapatan yarı tul bi sütyen hadi bi yemege dedi ordan diskoya dedi yemegimizi yedik odamıza cıktık ablam dedi üstüme birseyler giyiyim dedi mini bi etek ütüne gobek acık bi tshort ve bende dedim seni böyle gezdirmem dedim kıskanırım dedim oda ne cabuk moda girdin balayı odasında kalıyoruz diye kocam mı oldun dedi bende dedim ki olmaz oyle sey beni dinlemedi discoya oyle gitti ve tum erkekler ablamı mekana girişte süzmeye basladı normalde pek içmez tekila söyledi yapma carpar dedim guldu 5 shottan oda bende gevsedik ve ben dans edicem hadi dedi ben yerimdeyim sen et abla dedim ben içmeye devam ettim 2 shot daha attık bi baktım ki derya ablam benim öz ve öz ablam kişiliği değişmiş olabildğince rahatt bi erkek dans ediyor cocuk gotunu oksuyor kulagına bişeyler fısıldıyor ablam kahkaha atıyor bende o an niye bozdum ve cocuga sahibi burda sen biuzaklas dedim ve o an flim koptu benle dans edip ellerimi alıp kalcasına götürüp kulagıma beni oksa sev dedi ve bende elinden tutup barın tualetinin yanında loşluğa götürüp derdin ne senin sen benim öz ablamsın bi gunde ne oldu dedim oda kafası iyi oldugu için bende kadınım sevilmeye oksanmaya ihtiyacım var  dedi bende ellinden tuttugum gibi tuaelete sokup aletimi elime alıp opurken eline verdim 10 dakka opüştük gelene gecene aldırmadan ve dizlerinin ustune coktu ve saoksoya basladı ve 3 dakka bosaldım sonra dedim kalk madem flim koptu sana kadınlıgının dipini yasatcam dedim taksiyle otele donduk ve odamıza cıktık ve cıktık minibardan viski actık dertlestik biraz universitede okurken piç bi sevgilisi vardı bazen onla takılırken eve gec gelirdi once bozmuş sonra grup yaptırmıs yapmasan senden ayrılırım diye muhasebe yaptıgı için ofis içi calıstıgı için ondan sonra kimseyle tanısmamıs işyerinde sevgili olmak isteyenleri red etmiş adım çıkar diyerek oda bu tatili planlamıs neyse oda sohbet ederken konu kapandı dedim artık ihtiyacın kalmadı kimseye opusmeye basladık tabi elimle heryerini oksuyodum ve etegiğini  tşortunude cıkardım farklı bir histi özablam biraz sonra amını yalayıp kıvama getirince bi hamlede bacak omuza pozisyonda  5 kadar siktim ve domalmasını istedim ve gotune girdim derin bi nefes aldı yastıgı agzına alıp ıstırmaya basladı artık domaltmışken gotune cıkap hemen amına amından cıkap agzına veriyordum ve gotunden cekip bosaldım   ve yattık sabah yarrağının yalanarak uyanmak cok guzel aksam oldu ve otel ben askerlik arkdasımı cagırdım ve birlikte alkol aldık ablam banyoya gitti dedi nuri bu kız nerden buldun çok ablam geri dondu gelir gelmez eliyle sortun ustunden oynamaya basladı ve arkadasım ben kalkıyım dedi ve ablam otur sana nereye onu zorla oturdurdu ve elini ona attı ve nuri olanı biteni anlayınca oda ellerini deryaya atıp heryerini opup  aletini agzına ve derya diz ustu cokmus bi nurinin kini bi benim kini yalıyordu ve aletler kalkınca birimiz ama birirmiz gote caktım yarım saat boyunca

1 yorum:

  1. Ben emir yaş 39 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul Çanakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör eğitim i aldım 1 üniversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var



    Espritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlı yaşadığım orada kalır yaşadığımı çıkınca unuturum telefon numarası nı versen de asla aramam sen ne zaman istersen ararsın O gün görüşür sonra dışarda görsem tanımam ÖRNEK Evli çiftlerle görüşüyorum evine gidiyorum misafiri oluyorum numara kayıtlı olur ama onun aramasını veya yazmasını bekliyorum oda yazar yarın müsait misin su saatte bekliyorum o kadar gider görüşür bir sonraki görüşmeye o yazmasını veya aramasını beklerim eşinden gizliler var bende numarası var diye kaygılanmıyor çünkü ne arar ne yazarım o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der herkeste öyle diyor çünkü yaşamına yük değil renk getiriyorum mutlu etmek için varım roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR



    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz



    Tel:0538-376-98-18 EMİR

    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vücuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ

    program yaparsak tüm illere giderim

    seyhat sorunum yok

    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    ınsagram masaj8302

    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur

    PENİS 21 CM VE KALIN 2 saat önce boşalmıyorum

    Cinsellik önden pazarlığı olmaz o an yaşanır bitince de unutulur ben böyleyim PROFOSYONELİM

    masajla çözdüğüm sağlık sorunları

    adet sancısı adet düzensizliği tedavi edilir kulak çınlaması baş ağrısı bel ağrısı vücuttaki tüm ağrılar masajla tedavi edilir kilo vermek mümkün varis tedavisi başlangıçta ise tedavi edilir bağırsak tembelliği tedavi edilir

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil