Karımın kuzenini siktim

Merhaba ben istanbuldan Musa 50 yaşındayım. Karım da benden 2 yaş küçük, menapozda olduğu için seks hayatımız bir süredir durgun. Ben de kendimi tatmin için parayla ororspulara gidiyorum. Zaman zaman da karşıma benim gibi zevk alıp seks hayatını canlandırmak isteyenler çıkıyor. Bunlarda birisi de karımın kuzeni Berna oldu.
Bir kaç ay önce şirketin Ege bölge merkezindeki bir çalışma için İzmir’e gittim. Berna da İzmirde yaşamaktaydı. İkinci gün akşam mesai bitiminde kordonda biraz kafa dağıtayım dedim ve bir bara gittim. Yol kenarındaki masalardan birisine oturmuştum ki, birden karşımda Bernayı gördüm. Beni görünce yanıma gelmişti.
-Enişte İzmirdesin ve aramıyorsun diye fırçaladı beni.
O da arkadaşlarıyla akşam üzeri biraz dağıtalım demişler. Beni de masalarına davet etti. Berna 30 lu yaşlarında bir kaç yıl önce talihsiz bir evlilik yapmış ve boşanmış alımlı bir kadın dı. Zaman zaman onu düşünüp 31 çekerdim. Neyse biraz sonra arkadaşları kalktılar. Berna’yla yalnız kaldık. Ona da işi varsa kalkabileceğini söyledim. O da işi olmadığını benimle takılmaktan memnun olacağını söyledi. Bu arada kuzenini arayarak bak kiminleyim. Nasıl yalnız bıraktın bu adamı filan muhabbetleri geçtikten sonra telefonu kapattık. Gece yarısına kadar takıldık. İçki muhabbet filan derken zaman nasıl geçmişti anlamadık. Çok uzakta olmayan evine kadar yürüyerek gittik yolda giderken koluma girdi ve biraz eski eşinden gençlik hatası olduğundan filan bahsetti. Neyse evinin önüne geldiğimizde bir kahve içmeden bırakmayacağını ve ısrarla içeri girmemi istedi. Ben de mecburen! kabul etim. Eve girdiğimizde kahvenin bahane olduğunu büfede içecekler olduğunu rahatıma bakmamı söyleyerek üzerini değiştirmeye gitti. Ben de ağzım tatlansın diye büfede bulduğum vişne liköründen aldım. Bir kaç dakika sonra Berna üzerini değiştirmiş salona gelmişti. Ev haliyle bile harika bir görüntüsü vardı. Seks Hikaye Oku  Üzerine giydiği tişörten meme uçları dim dik belli oluyordu. Hafif bir müzik açtı ve yanıma geldiğinde bir anda elini tuttum diğer elimle belini kavrayıp kendime çekerek dans etmeye başladım. O da seksi bir gülüşle bana karşılık vererek dansa devam ettik. Bir kaç dakika göz göz dans ettikten sonra dudaklarına yapıştım. O da bana karşılık veriyordu. Dillerimiz birbirine karışmıştı. Hızla birbirimizi soymaya başladık. tişörtünü çıkarttığımda dimdik memeleri karşımdaydı emmeye başladım. biraz emdikten sonra önümde eğildi. Pantalonumu ve boxer’imi çıkartarak taş gibi olan sikimi emmeye başladı. Resmen sikimi ağzında kaybediyordu. Boğaz deliğine kadar girdiğimi hissediyordum. Sarsıla sarsıla boşaldım. Hepsini yalayıp yuttu. Sonrasında oracıkta yere yatırdım. Ben de amını yalamaya dilimi içine sokmaya başladım. Zevkten inliyordu. Yaklaşık 20 dakika yaladıktan sonra o da sarsıla sarsıla boşaldı. Zevk suları yüzüme fışkırdı. Sevişmeye yerde öylece devam ettik. Öpüyor yalıyor okşuyor parmaklıyor herşeyi yapıyordum. Yıllardır bana böyle karşılık veren yoktu zevkten çıldırmıştım, Berna da öyleydi. Derken bacaklarını omuzuma aldım, sikimle amını fırçalarken. Artık sok diye inledi, bende onun bu isteğiyle dibine kadar yavaşça soktum. O an ki inlemesi hala kulağımda öyle derin bir oh çekti ki anlatamam. Yarım saat kadar sikişten sonra ikimiz de aynı anda boşaldık. Ben o zevkle çekmeye fırsat bulamadım. Tüm dölümü içine boşalttım. Bir süre öylece yattık. sikim inene kadar içinde çıkartmadım. Sonra banyo yaptık. Berna kahvemizi yaptı. Ardından yatak odasına geçip birbirimize sarılarak uyuduk. Uykumun arasında sikimde bir zevkle uyandım. Berna sikimi emerek beni uyandırmaya çalışıyordu. Uyandığımı görünce hemen bırakıp taş gibi olam sikimin üzerine oturdu ve zıplamaya başladı. Zevkten hem kendisi hem de ben uçuyorduk. Yine kısa sayılmayacak bir sikiş sonrasında boşaldık. Gençlik yıllarımdan beri bir gecede bu kadar sık boşalmamıştım. Ardından zaten sabah olmuştu. Banyomuzu yaptık. Kahvaltı hazırladı ve işe gittik. Akşam üzeri aradı beni tekrar buluştuk. Orada kaldığım 10 gün Berna’yla geçti. İstanbul’a döndüm. Bir süredir ne zaman İzmirde iş çıksa ben gidiyorum. Ama Berna hamile. Bunu uygun bir zamanda karıma söyleyeceğim. Berna’yı çok seviyor. Tepkisi ne olur bilemiyorum. Ben ikisini de seviyorum. Berna ben istemedikçe kimseye bir şey söylemeyeceğini açıkça belirtti. Ama ben bebek doğmadan söylemek istiyorum. Umarım kabullenir.

2 yorum:

  1. 05412502963 olgun yaşta tek erkeğim olgun çiftler ve bayanlar arayın
    saatlerce sewişelim

    YanıtlaSil
  2. Ben emir yaş 39 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul Çanakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör eğitim i aldım 1 üniversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var



    Espritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlı yaşadığım orada kalır yaşadığımı çıkınca unuturum telefon numarası nı versen de asla aramam sen ne zaman istersen ararsın O gün görüşür sonra dışarda görsem tanımam ÖRNEK Evli çiftlerle görüşüyorum evine gidiyorum misafiri oluyorum numara kayıtlı olur ama onun aramasını veya yazmasını bekliyorum oda yazar yarın müsait misin su saatte bekliyorum o kadar gider görüşür bir sonraki görüşmeye o yazmasını veya aramasını beklerim eşinden gizliler var bende numarası var diye kaygılanmıyor çünkü ne arar ne yazarım o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der herkeste öyle diyor çünkü yaşamına yük değil renk getiriyorum mutlu etmek için varım roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR



    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz



    Tel:0538-376-98-18 EMİR

    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vücuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ

    program yaparsak tüm illere giderim

    seyhat sorunum yok

    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    ınsagram masaj8302

    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur

    PENİS 21 CM VE KALIN 2 saat önce boşalmıyorum

    Cinsellik önden pazarlığı olmaz o an yaşanır bitince de unutulur ben böyleyim PROFOSYONELİM

    masajla çözdüğüm sağlık sorunları

    adet sancısı adet düzensizliği tedavi edilir kulak çınlaması baş ağrısı bel ağrısı vücuttaki tüm ağrılar masajla tedavi edilir kilo vermek mümkün varis tedavisi başlangıçta ise tedavi edilir bağırsak tembelliği tedavi edilir

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil