Karşı Komşuyla Maceram

merhaba ben selma 40 yaşında ve 15 yıllık evliyim ancak kocamla hemen hemen tüm cinselligimiz bitti sayılır oysa çok alımlı güzel bir kadın oldugum söylenir 1.70 boyunda biraz da iri sayılabilecek bir kadınım 100 numara sütyen takacak kadar iri ve dik gögüslerim var kalçalarım da çok iridir  karnım düz ve belim incedir..çarşıya pazara gittigimde bakışlar hep üzerimdedir laf atanlar peşime takılanlar çok olur eskiden sinirlenirdim ancak alıştım artık erkeklerin sikleri harekete geçmesi beni de tahrik ediyor ve  artık keyif veriyor hatta bazen kalabalıklar içine  gömlegimden bir dügme fazladan açıp gögüs çatalını ve kalçalarımı sıkan daracık etekler giyip teşhir etmek erkeklerin aklını başından almaya bayılırım gösteripte vermeyenlerdenim..hem kocamın ilgisizligi umursamazlıgı beni bıktırdı..evlendigimde bakireydim ancak üniversite yıllarında sevgililerim olmuş anal ve oral seks yapmışlıgım çok olmuştu ancak evlendikten sonra kocamı hiç aldatmadım çünkü başıma bela olmalarından korkarım sümsük kocam cevremizden bana asılanlara tebesüm ederek görmemezlige geliyor umursamıyor.
oturdugumuz sitede karşı komşumuz ismail bey ve eşi bizlerden 10 yaş büyük olmalarına ragmen çok samimi olmuştuk sık sık bir araya gelir samimi bir dostluk kurmuştuk bir gün akşam ismail abinin eşi meral abla ağlayarak bize geldi ve annesinin felç geçirdigini bu gece memlekete gidecegini belki bir iki ay gelemeyecegini  evi ve eşini bize emanet ettigini ilgilenmemiz için ricada bulundu ve evin yedek anahtarını bıraktı eşimde merak etme meral abla gözün arkada kalmasın sen burayı düşünme biz ilgileniriz dedi..
iki gün geçmişti karşı daireye yedek anahtarla geçtim evi biraz toparladım bulaşıkları makinaya doldururken dış kapı açııldı ve ismail abi içeri girdi hoş beş mutfakta sohbete başladık ismail abiyle…dolaptan birer bira cıkartı içmeye başladık sohbet koyulaştı sümsük kocam işten geldikten sonra iki laf etmeden yatana kadar maç seyreder iki sohbet etmezdi.ismail abi iltifatlar ediyor ne kadar hoş güzel bir kadın oldugumu benim çok aktif bir seks hayatım oldugunu tahmin ettigini söyledi bende nerde o günler tık yok diye kahkaha attım ismail abi selmacıgım senin gibi bir kadını olan erkek senin sırtını yataktan kaldırmaz boşa geçen güne yazık dedi ayaga kalkarak oturdugum sandalyenin başına geldi memelerime elini yukardan sokarak sütyenimin içinden avuçlamaya başladı gögüslerimi avuçladıkca içim kalkmaya başladı ama dudaklarımdan dur yapma lafı cıktı..eyildi ve avuçlarına sığmayan koca memelerimi emmeye başladı ip kopmuştu karşı koyamıyor kendimi tutamıyordum elim sikine gitti fermuarını açtım ve koca sikini dışarı cıkardım bayagı iri damarlı ve kalındı kocamın kinin iki katı kadar vardı elimle sıvazlamaya başladım egildim ve agzıma aldım iyice yaladım ismail abi başımdan tutarak sikini iyice agzıma gırtlagıma kadar  sokuyorrdu bogulacak gibi oldum ama agzımı am gibi yaparak daha zevk almasını saglıyordum  ismail abi titreyerek  ve bögürerek agzıma boşalmaya başlamıştıki kafamı kaçırmamla birlikte bir miktar sperm agzımda ama çogu gögüslerimin üzerine fışkırdı bir elimle gögüslerimdeki spermi avucumla yaydım agzımdaki spermleri de yuttum üniversite yıllarından beri ilk kez yutuyordum ve ayaga kalarak  ben gidiyorum evde kocam bekliyor dedim.dur gitme amından sikecem daha dedi ama kacar gibi çıktım eve girdigimde koçam televizyonun karşısında uyuya kalmıştı kaldırdım yataga gönderdim bende duş aldım gögüslerimdeki spermleri temizledim.ve yattım…ertesi gün akşam üstü koçamla evde yemek yerken kapı çaldı ismail abi ”çamaşır makinasını çalıştıramadım” yardımcı olun dedi  eşimde ”selma hadi bir karşıya geçte ismail beye yardımcı ol” dedi…ismail abi önden ben arkadan karşı daireye geçtik ismail abi belimden sarıldıgı gibi beni yatak odasına zorla götürdü  yataga yatırdı üzerimdeki tek parça elbiseyi başımın üzerinden çıkartınca külot ve sütyenle kaldım sütyenin bir tarafından kafam kadar memeyi çıkartıp emmeye  başladı bende diger gögsümü avucladım kendi meme ucumu dilimle dokunuyor emiyordum  sonra dudaklarıma yumuldu dilimi emiyordu bir birimizin agzını dilini emdikten sonra 69 olduk siki agzıma sıgmıyordu çok kalın ve uzundu gırtlagıma kadar sokuyordu bogulacak gibi oluyordum amımı öyle bir emiyordu ki daha sikmeden kaç kere boşaldım sayamadım…
.ismail abi hadi sik de gideyim yeter emdigin emdirdigin dedim
acelemiz yok daha sabaha kadar sikişecegiz aşkım dedi.
kocam merak eder dedim etmez kavat dedi
bacaklarını iyice aç dedi pergel gibi açtım arasına girdi sikinin kafasını önce bızırıma sürttü şap şap sikinin kafasıyla vurduktan sonra kafasını soktu  yarısı girmişti ki derin bir ohh çektim belkide kocam yan daireden duymuştur..ismail abi kökledi dibini bulmuştu tamamını almakta zorlanıyordum  daha önce bunun yarısı kadar ki siklerle sikilmiştim..selmacıgım amın sikimi eldiven gibi sarıyor çok dar amın var dedi bir taraftanda bacaklarımı omzuna almış dibine kadar sokuyordu o vurdukca odayı şak şak sesleri sarıyor memelerim ileri geri sallanıyordu..ben çıglıklarla boşalırken ismail abi sikini çıkarıp fışkırtmaya başladı ta yüzüme kadar fışkırmıştı daha çok memelerimin üzerine gelmişti sprmleri….boşalmıştık kalktım banyoya gittim bir havluyla spermleri silerken ismail abi banyoya girdi siki kalkıktı agzıma verdi yaladım emdim beni ters çevirdi  çamaşır makinasına dayandım kalçalarımı sundum ismail abi çekmeceden bebe yagı çıkartıp koca sikini iyice yagladıktan sonra arka deligime dayadı önce kafası girdi  sonra dibine kadar soktu zevkten  bayılacaktım agzımdan kocacıgım  aşkım kelimeleri cıktı..ismail abi ise selma sana aşık oldum seni hep böyles sikecegim artık benim karım sayılırsın dedi  ve sikini çıkartıp kalçalarımın üzerine boşalmaya başladı…-ne göt varmış sendede  selma ölürüm bu göte dedi sikini iyice götüme sürterek spermlerini temizledi..
hızla giyinip eve geçtim eşim maç seyrediyordu ve nerde kaldın saatlerdir demedi bile..ismail abiyle karısı gelene kadar düzenli seks yaptık daha sonra bir haftasonu kaplıca maceramız oldu bunu da belki sonra yazarım…

2 yorum:

  1. olgun yaşta tek erkeğim olgun çiftler ve bayanlar sexs zevk verirse güzeldir sewişerek sikişelim
    05412502952 saatlerce arayın

    YanıtlaSil
  2. Ben emir yaş 39 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul Çanakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör eğitim i aldım 1 üniversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var



    Espritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlı yaşadığım orada kalır yaşadığımı çıkınca unuturum telefon numarası nı versen de asla aramam sen ne zaman istersen ararsın O gün görüşür sonra dışarda görsem tanımam ÖRNEK Evli çiftlerle görüşüyorum evine gidiyorum misafiri oluyorum numara kayıtlı olur ama onun aramasını veya yazmasını bekliyorum oda yazar yarın müsait misin su saatte bekliyorum o kadar gider görüşür bir sonraki görüşmeye o yazmasını veya aramasını beklerim eşinden gizliler var bende numarası var diye kaygılanmıyor çünkü ne arar ne yazarım o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der herkeste öyle diyor çünkü yaşamına yük değil renk getiriyorum mutlu etmek için varım roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR



    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz



    Tel:0538-376-98-18 EMİR

    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vücuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ

    program yaparsak tüm illere giderim

    seyhat sorunum yok

    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    ınsagram masaj8302

    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur

    PENİS 21 CM VE KALIN 2 saat önce boşalmıyorum

    Cinsellik önden pazarlığı olmaz o an yaşanır bitince de unutulur ben böyleyim PROFOSYONELİM

    masajla çözdüğüm sağlık sorunları

    adet sancısı adet düzensizliği tedavi edilir kulak çınlaması baş ağrısı bel ağrısı vücuttaki tüm ağrılar masajla tedavi edilir kilo vermek mümkün varis tedavisi başlangıçta ise tedavi edilir bağırsak tembelliği tedavi edilir

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil