Çalıştığım şirkete cv bırakmıştım

Merhabalar  şuan çalıştıgım şirkete cv bırakmıştım 4 yıl önce aradılar iş  görüşmesi için insan kaynakları bölümüne gittim 3 kişi bekliyordu en son  ben girdim tülay adında biriyle görüşme yapacaktım odaya girdim karşımda  siyah dizlerde dar etek üzerinde beyaz gömlekli gözlüklü çekici biri çıktı  güzelliği fiziği insanı baştan çıkarır yarım saat kadar gorusmemiz sürdü
değerlendirip size dönüş yapılacak dedi çıktım doğal olarak olmayacak  düşüncesiyle çıktım şirketten o gün arayan olmadı bir sonraki gün 11 de  telefon geldi şirkete çağrıldım sevinçle gittim yine tulay hanımla gorusmek  için odaya gırdım bune guzellik tulum giymiş bakmamak elde değil oan dikkat  etmeye de çalışıyorum anlamasın die evrakları hazırlayıp 2 gun sonra işe  başladım tulayı arada görüyorum ayak üstü merhaba kolay gelsin gibisinden  oturma konusma fırsatım olmadı
 iki hafta öyle gecti hafta sonu öğlen  yemege gitmiştim birşeyler söyledim tulayda aynı mekana geldi iki bayan ilk  başta beni görmedi onlarda oturdular sonradan farketti gülümsedi bende  tebessum eder gibi yaptım bişeler yeyip kahve istedim o ara yanındaki bayan  kalkıp gitti bes dakika sonra tulay kalkıp yanıma geldi kahve için eşlik  edebilirmiyim die tabi dedim oturdu arkadası biriyle görüşmeye gitmiş ondan  kalkmış üç saat kadar oturduk sohbet guzeldi 3 yıl olmuştu oda işe  başlayaylı evlenmiş evliliği 6 ay sürmüş 27 yaşındaydı içimden bu guzelliğe  ne yapmıştır o öküz diodum
sonra kalktık ayrıldık görüşürüz deyip 5 gün  sonra bir numaradan naber yazan mesaj geldi kimsiniz yazdım bende gülerek  tülay yazdı mesajlasmalara başladık zamanla muhabbet baya ilerledi aramızda  hafta sonu yemege cıktık gözlerimi üzerinden alamadım hafif gögüs dekoltesi  aksam olmuştu gece 10  gibiduş alıp yatagıma uzandım mesaj attı napıyon  yeni yattım yazdım mesajlasmaya başladık ordan burdan bana bugun gözlerin  uzerimdeydi yazdı bende gülme işaretiyle nasıl olmasın bu güzelliğe yazdım
sen napıyon dedim yatakta çekilmiş resmini attı üzerinde pijama bende  şortlu resmimi çekip attıp seni görünce ateş bastı yazdım gülerek oda güldü  mesajlaşma iyiden iyiye sekse dönüşmeye başladı sabah 3 olmuştu bizimkiler  bir hafta yoktu lar zaten bende sabah kahvaltı hazırlayabilirim gelirsen
dedim bizimkiler yok dedim  tm 10 görüşürüz yazdı adresi yazdım taksiyle gelirim dedi gözüme uyku girmedi sabah zor olmuştu kahvaltı hazırlayıp  ekmek alıp geldim üzerimde tişort şort vardı gelince aradı yukarı cıktı  onunda üzerinde tişort altta esofman vardı oturduk guzelce muhabbet le  kahvaltı yaptık geceki seks muhabbetinden eser yoktu sohbette çay koyup  oturduk karşılıklı bakışmalar gülmeler bir an cesaretimi toplayıp yanına  oturdum dudağına öpücük kondurdum yavaş dedi çekilip özürdileriim  aptallığım dedim o an güldü o yağıştı dudagıma dudaklarımızı emiyoruz  resmen
kucagıma alıp yatagıma getırdim üzerndekileri çıkardım öyle baka  kaldım vucudu pürüssüz güzel bana bakıcakmısın hala demezmi her noktasını  yalamaya amını emmeye başladım tertemiz mis gibi kokuyordu  10 dk sonra  titreyerek boşaldı beni yatırdı yataga soydu agzına alıp yalamaya başladı
öyle atesli yalıyoduki inleyrek onun sesine dayanamadım boşaldım öyle  birbirimize yuzumuzu donup yatarak öpüşmeye devam ettik onun eli sikimde  benim elim amında okşayarak bir sure sonra eski haline dönmüş bacak arasına  girip içine yerleştirdim hızlı hızlı girip çıkmaya başladım belime sarılmış  kendine dahada çekiyordu   beni akşama 7 ye kadar sevişmelerimiz sürdü bana
gitmem lazım dedi
duş alıp banyoyu gosterdim girdi yıkanmaya dururmuyum  daldım içeri bende bana rahat dur dedim gitmeden son kez arkadan gecirdim  ayakta amına sert sert vuruyorum suyun altında şap şap sesler inleme  eşliğinde 15 dk surdu boşaldık duş alıp çıktım oda peşimden alıp çıktı  havluyu sarmış uzerine saçlar ıslak mükemmel görüntü gülerek bakıp durma  dıo nasıl bakmim  çok seksi görünüyosun fon makinası verdim kafasını eğmiş  kurutmaya çalışıyo dayanamayıp gectim arkasına benımki zaten sertleşmiş  hazır kıta dıo rahat dur dedim gitme kalsana benle olmaz ne olcak ara bul
bişe gitme ikna ettim aradı annesini arkadasının ismini verdi ondayım sabah  8 bucukta gelip eve ordan işe gecerim dedi kapattı telefonu ben o arada  havluyu ındırıp içine çoktan girmiştim zaten git gellere başladım dinlene  dinlene 3 kez daha boşaldık saat 3 e kadar teelfonu kurduk sarılarak yattık
taksiyle sabah eve gecip işe gecti bende işyerine gectim öğlende mesaj  atmış çok guzeldi bende evet şuan istiyorum bile yazdım güldü 2 gün sonra  biraz üzerimde kırgınlık vardı izin alıp 3 gibi  eve gectim mesaj attım  onada bal limon yapıp içip yattım yatağıma  uyumuşum zile uyandım saate
baktım akşam 6 ydı  kapıyı actım bu ilacın geldi deyip güldü içeri girdik
terlemişim beni elimden tutup  banyoya soktu üzerimdekileri çıkarıp suyun  altına soktu her yerimi köpüklemeye başladı sikimi okşaya okşaya  köpüklerken sertleşti bak bak bu hasta olmamıs gülerek yıkayayıp havluyla  kurulayıp yataga götürdü yatırdı ben öylece izliyorum şimdi ilac  vaktin  Seks Hikayesi deyip soyundu bacaklarını acıp sıkımı tutup amına sürte sürte oturdu aldı  içine kıvrana kıvrana zıplamaya başladı ter içinde kaldık bak ter atmak  iyidir diıo gulerek 9 kadar seviştik gitmem lazım die çıktı öpüp beni iyi  gelmişti banada ilişkimiz 3 ay kadar sürdü fırsat buldukça sevişiyorduk
en  değişigi bir gun akşam iş çıkısı asansore bindik beraber inerken asansor  arıza yaptı bize yarım saat gelmeleri sürecek dediler karanlıkta asansorun  içinde bekliyoruz telefonun flaşını actım öpücük konduruyorum bana napıyon  dedim zaman gecsin öpüşmeye başladık okşamalar eşliğinde ortamın
değişikliği azdrıdı bizi içine girmek istiyorum dedim olmaz dio cevirdim  arkasına gectim etegını yukarı sıyırıp tangasını cekip kenara girdim içine  inlemeye başladı agzını tutyorum bende sırılsıklam oldu sikim amının  suyundan bu sefer farklıydı onun içinde çok gecmeden cıkarıp amından
boşaldım  oda boşalmıstı peceteyle sildik yerleri ustumusuz duzeldik çok  gecmedi 5 dk sonra kapıyı actılar eve gidip duş aldım gece mesajta  asansörde daha zevk aldıgını yazdı bende evet yazdım farklı bir ile  taşındılar

3 yorum:

  1. 05412502963 olgun yaşta tek erkeğim arayın
    olgun çiftler ve bayanlar sevişerek sikişelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın, Doruk ben, yaş 30 boy 1.85 kaslı vücut yapısına sahibim, resimler bana ait.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum,sadece seks değil kafa dengi biriyle her türlü sohbeti seviyorum, şehveti yaşamayı ve yaşatmayı da seven biriyim, sınırsız özgürce sohbetleri seviyorsan ara, özele açık 05456976300, sadece kadınlar!

      Sil
  2. Ben emir yaş 39 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul Çanakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör eğitim i aldım 1 üniversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var



    Espritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlı yaşadığım orada kalır yaşadığımı çıkınca unuturum telefon numarası nı versen de asla aramam sen ne zaman istersen ararsın O gün görüşür sonra dışarda görsem tanımam ÖRNEK Evli çiftlerle görüşüyorum evine gidiyorum misafiri oluyorum numara kayıtlı olur ama onun aramasını veya yazmasını bekliyorum oda yazar yarın müsait misin su saatte bekliyorum o kadar gider görüşür bir sonraki görüşmeye o yazmasını veya aramasını beklerim eşinden gizliler var bende numarası var diye kaygılanmıyor çünkü ne arar ne yazarım o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der herkeste öyle diyor çünkü yaşamına yük değil renk getiriyorum mutlu etmek için varım roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR



    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz



    Tel:0538-376-98-18 EMİR

    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vücuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ

    program yaparsak tüm illere giderim

    seyhat sorunum yok

    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    ınsagram masaj8302

    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur

    PENİS 21 CM VE KALIN 2 saat önce boşalmıyorum

    Cinsellik önden pazarlığı olmaz o an yaşanır bitince de unutulur ben böyleyim PROFOSYONELİM

    masajla çözdüğüm sağlık sorunları

    adet sancısı adet düzensizliği tedavi edilir kulak çınlaması baş ağrısı bel ağrısı vücuttaki tüm ağrılar masajla tedavi edilir kilo vermek mümkün varis tedavisi başlangıçta ise tedavi edilir bağırsak tembelliği tedavi edilir

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil